piatok 12. júla 2013

Monotónny život




1
Pod starým stromom
opäť po rokoch
stretli sa dvaja
čo vravia o veršoch

písali bez príčiny
až celkom do triezva
zistili nad ránom
že nie to cesta zlá

zostarol som viem
viem to aj sám
aj cesty čo chcel som prejsť
stratili sa ktovie kam

kam sa len pozriete
moji milí mladí
sme my v blate roztrúsený
my svedkovia doby

doby v ktorej vládli sme
utekali pred svetom
dnes sme to tiež my
čo ťahajú vás von

vy dali ste nám veľa
znovu novú nádej
že nie je predsa všetko tak
ako zistili sme ďalej

a možno raz prídeš tiež
zaklopať mi na dvere
je to všetko presne tak
rozpovieš mi v šere

mýliš sa vieš to sám
treba len bojovať
nevzdal som to ani ja
chcem sa len varovať

pohnúť sa niekam preč
to čo bolo už nestačí
ulice už nežiaria
tak ako kedysi

2

či mám ešte na to chuť
pohnúť tým svetom sám
keď zistil som márne
veď už neutekám

stratil sa márne preč
pradávny mladý vzdor
ktorý mal nestarnúť
dnes splynul zo svetom

čo som to za svätca
keď neviem odolať
a padám medzi čeľuste
kam nechcel som upadať

monotónny život
nepodstatný dlhý tón
dospeli sme obidvaja
ja spolu s rozumom

3
jak sa z toho vyhrabať
kam posunúť tieto verše
majú nám čo povedať
majú vôbec zmysle ešte (?)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára