piatok 12. júla 2013

Manifest





Videl som najlepších ktorý mali víziu
Videl som krajinu prekliatu sebou
Videl som vznešených túlali sa ulicami
Videl som všetko naopak a na pokraji

Všetci čo plakali nad údelom malého princa
Všetci čo čakali na jeho dávni návrat
Všetci čo zomreli keď bol už za mestom
Všetci čo nemali ako ja to šťastie

Dúfal som v najlepšiu možnú víziu
Dúfal som v poéziu v hudbu a filozofiu
Dúfal som že stretnem sa zo všetkými svätými
Dúfal som že utečiem bez šance na návrat

Chcel som ich očistiť od všetkej pliagy
Chcel som ich vytrhnúť zo zroneného sveta
Chcel som aby kráčali spolu so mnou v šľapajach
Chcel som pre nich lepší údel a nie len pre seba

Dával som na výstrahu údel všetkých stratených
Dával som, do okien ľudí nemé odkazy
Dával som myšlienky všetko a predsa
Dával som čo som mohol a žiadna odozva

Trápia sa ďalej najlepšie hlavy
Trápia sa všetky dávne lásky bez konca
Trápia sa priatelia keď ja si len utekám
Trápia sa všetci tí čo nemali viac už sily






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára