piatok 12. júla 2013

Návrat do ulíc



Vracal som sa v noci domov z prehratých flámov a zronených klamstiev
Od frajeriek dávnych vízií a chladných koncertov
mal som strašne ťažký krok prepletal som nohy alejou pouličných neónov
chodník bol nekonečný kráčal som ním tisíckrát
váha mojich myšlienok nostalgická tichá a vážna
počul som z barov hudbu a hľadel do okien ľudí
ulica bola prázdna tak ako celé mesto
celé roky sa to tu nezmenilo všetko to len zmodernelo  
so cťou tuláka čo túla sa a nehľadá domov
dávny sen o stratených v uliciach
blúdim
-
prázdnota ticho bolesť samota
bloky strachy z ulíc neónov a ihríšť
-
lásky v uliciach
bolesť v uliciach
mesto nekonečna
spomienky nocí

dávna minulosť
v tichosti neónov
spomienky dožité
dnes to už neplatí

mali ste sny večné
snívali ste tak ako my
dnes nič to neplatí
už nemáme osemnásť

hľadať len návraty
pod neóny do ulíc
kde lev v začiatkoch
prvý krát
šťastný môžeš byť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára